
Olsztyński Teatr Lalek poszukuje pracownika BIURA ORGANIZACJI WIDOWNI
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie działalności marketingowej w placówkach oświatowo-wychowawczych
i wśród szerokich kręgów widzów indywidualnych, - Organizacja widowni, w tym: udzielanie informacji o repertuarze, dokonywanie rezerwacji, aktywne działania promocyjne i sprzedażowe, sprzedaż biletów oraz nadzór widowni podczas przedstawień.
- Wspieranie działań z zakresu promocji działalności Teatru w mediach i innych środkach przekazu oraz miejscach publicznych,
WYMAGANIA:
- Dyspozycyjność w nietypowym czasie pracy oraz wymiarze godzin;
- Znajomość obsługi komputera (MS Office);
- Samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość;
- Wysoka kultura osobista oraz doskonała organizacja pracy;
- Dobry kontakt z klientem.
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość obsługi kasy fiskalnej;
- Znajomość języka obcego.
Oferujemy pracę w ciekawym miejscu i wolną od rutyny oraz stabilne warunki zatrudnienia (umowę o pracę). Praca wymaga wysokiej kultury osobistej i komunikatywności. Ze względu na charakter pracy, stanowisko wymaga obecności w weekendy oraz niekiedy w święta. Szukamy osób, które z łatwością nawiązują kontakty i odnajdują się w pracy zespołowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: sekretariat@teatrlalek.olsztyn.pl lub złożenie osobiście w sekretariacie Olsztyńskiego Teatru Lalek (ul. Głowackiego 17). Aplikacje przyjmujemy do 15.02.2018r.
Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, IŻ SKONTAKTUJEMY SIĘ Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.