OGŁOSZENIE O PRACĘ
OGŁOSZENIE O PRACĘ

Olsztyński Teatr Lalek poszukuje pracownika na stanowisko: specjalistka/specjalista ds. sprzedaży

Oferujemy pracę w ciekawym miejscu i wolną od rutyny! Szukamy osób, które z łatwością odnajdują się w pracy zespołowej i zadaniowej! Osób, które z łatwością nawiązują przyjazne relacje z klientem i mają chęć działania.

 

Kogo szukamy?

  • osoby zorganizowanej, odpowiedzialnej i rzetelnej,
  • komunikatywnej,
  • pozytywnie nastawionej,
  • otwartej na kontakt z klientem i lubiącej ludzi,
  • zainteresowanej teatrem.

 

Do podstawowych obowiązku pracownika należeć będzie:

  • przestrzeganie regulaminu pracy obowiązującego w teatrze,
  • rzetelne wykonywanie pracy,
  • przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów o ochronie
    pożarowej,
  • zgłaszanie kierownikowi awarii sprzętu.

 

Zakres obowiązków:

  • aktywna promocja przedstawień teatru wśród przedstawicieli placówek oświatowych, domów kultury, widzów indywidualnych itp. poprzez kontakty osobiste, telefoniczne
    i mailowe;
  • organizowanie grup widzów, osób indywidualnych na przedstawienia grane w budynku teatru i poza nim;
  • bezpośredni nadzór i realizacja sprzedaży biletów, prowadzenie rezerwacji dla grup zorganizowanych zgodnie z obowiązującymi regulaminami;
  • raportowanie kierownikowi stanu sprzedaży;
  • współpraca z klientami firmowymi, udzielanie informacji na temat możliwych zasad współpracy, przygotowywanie indywidualnych ofert oraz budowanie stałych relacji
    z firmami;
  • dbanie o komfort widzów oraz osób odwiedzających teatr;
  • tworzenie pozytywnego wizerunku teatru;
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z widzami, aktywna pomoc widzowi w wyborze spektaklu;
  • pełnienie dyżurów na spektaklach granych w soboty, niedziele i święta (według wcześniej ustalonego grafiku);
  • rozsyłanie za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji (np. poczty elektronicznej) materiałów reklamowych teatru;
  • poszukiwanie nowych widzów i stała aktualizacja baz danych potencjalnych widzów;
  • wystawianie faktur VAT;
  • koordynowanie wydarzeń i projektów,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora zgodnie z przygotowaniem zawodowym i umiejętnościami.

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w miejskiej instytucji kultury;
  • otwarte i przyjazne środowisko pracy;
  • pracę na umowę o pracę;
  • wynagrodzenie w wysokości 4800 zł brutto + dodatek stażowy i prowizja od sprzedaży biletów zgodnie z regulaminem wynagradzania,
  • możliwość korzystania z funduszu socjalnego,
  • praca od poniedziałku do piątku oraz w weekendy i święta według potrzeb repertuarowych (zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem),
  • zatrudnienie od 01 września 2025 r.

 

Wymagane zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego – na trzecim etapie rekrutacji.

 

CV prosimy przesyłać na adres: sekretariat@teatrlalek.olsztyn.pl lub składać osobiście w sekretariacie teatru do 30 czerwca 2025 r.

 

Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).