.jpg)
Olsztyński Teatr Lalek poszukuje pracownika na stanowisko: specjalistka/specjalista ds. sprzedaży
Oferujemy pracę w ciekawym miejscu i wolną od rutyny! Szukamy osób, które z łatwością odnajdują się w pracy zespołowej i zadaniowej! Osób, które z łatwością nawiązują przyjazne relacje z klientem i mają chęć działania.
Kogo szukamy?
- osoby zorganizowanej, odpowiedzialnej i rzetelnej,
- komunikatywnej,
- pozytywnie nastawionej,
- otwartej na kontakt z klientem i lubiącej ludzi,
- zainteresowanej teatrem.
Do podstawowych obowiązku pracownika należeć będzie:
- przestrzeganie regulaminu pracy obowiązującego w teatrze,
- rzetelne wykonywanie pracy,
- przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów o ochronie
pożarowej, - zgłaszanie kierownikowi awarii sprzętu.
Zakres obowiązków:
- aktywna promocja przedstawień teatru wśród przedstawicieli placówek oświatowych, domów kultury, widzów indywidualnych itp. poprzez kontakty osobiste, telefoniczne
i mailowe; - organizowanie grup widzów, osób indywidualnych na przedstawienia grane w budynku teatru i poza nim;
- bezpośredni nadzór i realizacja sprzedaży biletów, prowadzenie rezerwacji dla grup zorganizowanych zgodnie z obowiązującymi regulaminami;
- raportowanie kierownikowi stanu sprzedaży;
- współpraca z klientami firmowymi, udzielanie informacji na temat możliwych zasad współpracy, przygotowywanie indywidualnych ofert oraz budowanie stałych relacji
z firmami; - dbanie o komfort widzów oraz osób odwiedzających teatr;
- tworzenie pozytywnego wizerunku teatru;
- utrzymywanie pozytywnych relacji z widzami, aktywna pomoc widzowi w wyborze spektaklu;
- pełnienie dyżurów na spektaklach granych w soboty, niedziele i święta (według wcześniej ustalonego grafiku);
- rozsyłanie za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji (np. poczty elektronicznej) materiałów reklamowych teatru;
- poszukiwanie nowych widzów i stała aktualizacja baz danych potencjalnych widzów;
- wystawianie faktur VAT;
- koordynowanie wydarzeń i projektów,
- wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora zgodnie z przygotowaniem zawodowym i umiejętnościami.
Oferujemy:
- stabilną pracę w miejskiej instytucji kultury;
- otwarte i przyjazne środowisko pracy;
- pracę na umowę o pracę;
- wynagrodzenie w wysokości 4800 zł brutto + dodatek stażowy i prowizja od sprzedaży biletów zgodnie z regulaminem wynagradzania,
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego,
- praca od poniedziałku do piątku oraz w weekendy i święta według potrzeb repertuarowych (zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem),
- zatrudnienie od 01 września 2025 r.
Wymagane zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego – na trzecim etapie rekrutacji.
CV prosimy przesyłać na adres: sekretariat@teatrlalek.olsztyn.pl lub składać osobiście w sekretariacie teatru do 30 czerwca 2025 r.
Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).