Koronasłuchowiska
Koronasłuchowiska

W teatrze możliwie jest wszystko, tym razem będziemy uruchamiać wyobraźnię widzów online. 

„Koronasłuchowiska” to słuchowiska dostępne online (YouTube oraz soundcloud), nad którymi pracują aktorzy Olsztyńskiego Teatru Lalek, a autorami tekstów są uczestnicy Pracowni Dramatu przy OTL. Zaplanowane są w dwóch nurtach, podzielonych ze względu na dwie docelowe grupy słuchaczy:

  1. Słuchowiska dla młodzieży i dorosłych
  2. Słuchowiska dla dzieci

Punktem wyjściowym dla słuchowisk jest obecna pandemia, w założeniu więc teksty te są reakcją na ten nowy fenomen, sposobem artystycznego oswajania i próbą zrozumienia zjawiska, które wciąż jest dla wszystkich wielkim zaskoczeniem, niewiadomą, niewątpliwie powodem do lęku. Projekt to też reakcja na zamianę tradycyjnej formy dzielenia się twórczością lub inne spotkanie ze sztuką w okresie w jakim wszyscy się teraz znajdujemy. Od strony muzyki i montażu teatr wesprze Marcin Rumiński. 
Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu Kultura w sieci.

Subskrybujcie nas! Czekamy na YouTube oraz SoundCloud.

PREMIERY:

17 maja 2020
Ślad wirusa || Michał Kaźmierczak
[ słuchowisko dla młodzieży i dorosłych ]

Reżyseria – Andrzej Bartnikowski

Udźwiękowienie i muzyka – Marcin Rumiński

Udział wzięli:

Marcin Młynarczyk
Monika Gryc
Jagna Polakowska
Adam Hajduczenia
*** 

24 maja 2020
Zjawisko profesora Malczewskiego || Michał Kaźmierczak
[ słuchowisko dla młodzieży i dorosłych ]

Reżyseria – Andrzej Bartnikowski

Udźwiękowienie i muzyka – Marcin Rumiński

Udział wzięli:

Jarosław Cupriak
Agnieszka Harasimowicz
Elżbieta Grad
Hanna Banasiak
Honorata Mierzejewska – Mikosza
Mateusz Mikosza
Tomasz Czaplarski
***

30 maja 2020
Drzewo || Agnieszka Anna Włodarska 
[ słuchowisko dla dzieci ]

Reżyseria: Aga Błaszczak

Udźwiękowienie i muzyka – Marcin Rumiński

Udział wzięli:

Piotr Michalczuk
Agnieszka Roszko
Karolina Sadowska
Roman Wołosik
***

 

* Słuchowiska powstały w ramach projektu „Koronasłuchowiska”
Olsztyńskiego Teatru Lalek i Pracowni Dramatu
w warunkach ograniczeń wynikających z sytuacji zagrożenia epidemiologicznego. *