Szukasz pracy?
Szukasz pracy?

Olsztyński Teatr Lalek poszukuje pracownika BIURA ORGANIZACJI WIDOWNI

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Prowadzenie działalności marketingowej w placówkach oświatowo-wychowawczych
    i wśród szerokich kręgów widzów indywidualnych,
  2. Organizacja widowni, w tym: udzielanie informacji o repertuarze, dokonywanie rezerwacji, aktywne działania promocyjne i sprzedażowe, sprzedaż biletów oraz nadzór widowni podczas przedstawień.
  3. Wspieranie działań z zakresu promocji działalności Teatru w mediach i innych środkach przekazu oraz miejscach publicznych,

WYMAGANIA:

  1. Dyspozycyjność w nietypowym czasie pracy oraz wymiarze godzin;
  2. Znajomość obsługi komputera (MS Office);
  3. Samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość;
  4. Wysoka kultura osobista oraz doskonała organizacja pracy;
  5. Dobry kontakt z klientem.

MILE WIDZIANE:

  1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  2. Znajomość obsługi kasy fiskalnej;
  3. Znajomość języka obcego.

Oferujemy pracę w ciekawym miejscu i wolną od rutyny oraz stabilne warunki zatrudnienia (umowę o pracę). Praca wymaga wysokiej kultury osobistej i komunikatywności. Ze względu na charakter pracy, stanowisko wymaga obecności w weekendy oraz niekiedy w święta. Szukamy osób, które z łatwością nawiązują kontakty i odnajdują się w pracy zespołowej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV  oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: sekretariat@teatrlalek.olsztyn.pl lub złożenie osobiście w sekretariacie Olsztyńskiego Teatru Lalek (ul. Głowackiego 17). Aplikacje przyjmujemy do 15.02.2018r.

Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.

UPRZEJMIE INFORMUJEMY, IŻ SKONTAKTUJEMY SIĘ Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.